A beauty is born. – Hoe het allemaal begon

Ongeveer een jaar geleden is mijn lieve nichtje geboren. Ik maakte toen al wel af en toe een armband of een ketting maar alleen voor mezelf en heel af en toe. Drie maand na de geboorte van mijn nichtje kwam mijn zus bij mij met het verzoek of ik niet ook een keer een armbandje voor mijn nichtje wilde maken. Een hele eer natuurlijk.

Ik ging opzoek naar kralen en materialen die ik zou gebruiken voor het armbandje. Ik kwam in aanraking met Swarovski en was gelijk verliefd op de mooie glans die deze kristallen hebben. Ongeveer een week later was ik tevreden over het resultaat en was de armband klaar.

Fam.Jewels

Ongeveer een maand geleden bedacht ik, dat het misschien wel leuk zou zijn om mijn armbanden te tonen via een weblog. De naam Fam Jewels was snel bedacht. En zo is de blog Fam. Jewels ontstaan.

Geef een reactie

