Nieuwe armbanden

Dat ik een tijdje niks gepost heb, wil niet betekenen dat ik in de afgelopen tijd niks gedaan heb.

Hieronder laat ik jullie een paar nieuwe creaties zien. Voor vragen kun je altijd even contact opnemen.

fam. jewels  Deze armband hebben jullie al vaker voorbij zien komen, alleen dan in een andere kleur. Ik blijf houden van de eenvoud die deze armband uitstraalt.

fam jewelsEen nieuw probeersel van me. Een armband bestaande uit twee strengen. Doordat deze strengen in werkelijkheid een lange draad is, zie je de armband aan een streng wat gedraaid zitten. Bij het dragen van de armband valt dit helemaal weg.

fam.jewels   Ook deze armband zul je wel herkennen. Dit is een kleiner zusje van een armband die ik al eerder gemaakt hebt. Deze armband is gemaakt van zoetwaterparels en rozekwarts.

fam.jewels  Ook een nieuw soort armband voor mij. Ik had hem al eerder gemaakt met kleine zoetwaterpareltjes. maar dan als enkelbandje. Doordat ik hier heel veel positieve reacties kreeg, wilde ik deze ook als armband maken. De armband bestaan uit een zilveren schakel ketting en kleine Swarovski kristallen.

Geef een reactie

