Het gezicht achter Fam.

Een hele poos heb ik getwijfeld of ik dit artikel wel of niet moest schrijven. Maar na vele vragen en omdat veel van jullie het toch wel weten, vandaag een post over mij. Het gezicht achter..

Opgegroeid in een creatief gezin. Aangestoken door de prachtige dingen die er worden gemaakt door familieleden, ben ik opzoek gegaan naar mijn eigen creatieve stijl. In de jaren verliefd geworden op de mooie glans en het fonkelen van Swarovski. Eigenwijs dat ik het zelf ook wel kan maken. En nu het trotse gezicht achter fam.

Ooit zal heel Nederland mijn armbanden kennen. En fam.jewels is hier een opstap naar toe. Of in ieder geval is dat mijn grote droom.

Ik ben Geralda Klaver, geboren in ’89, getrouwd en het gezicht achter fam.

IMG_0296

One thought on “Het gezicht achter Fam.

Geef een reactie

