Boys boys boys..

Al sinds het begin van fam. Jewels, ben ik opzoek geweest naar stoere armbanden voor stoere boys. Waar ik genoeg ideeën had voor mooie, schattige en vooral leuke meiden armbanden. Leek het me maar niet te lukken om stoere jongens armbanden te kunnen maken. Vanaf nu komt daar verandering in. 

 Kralen is iets voor meisjes, althans dat was mijn gedachte. Glinsterende Swarovski of crystal kralen is niet iets waar je een stoere jongens armband van maakt. Ook met leer wilde het me maar niet lukken een armband te maken die ik mooi maar het meest belangrijk stoer genoeg vond voor jongens. En als ik het al net niet vind, wat zal dan mijn kritische jury, die bestaat uit twee stoere jongens, er wel niet van zeggen? 

 Eindelijk is het me dan toch gelukt. Zenuwachtig ging ik met de eerste exemplaren naar mijn jury voor het oordeel.  Maar ze zijn helemaal goed gekeurd. Ik moest zelfs moeite doen mijn eerste exemplaren weer terug te krijgen. Een fijner gevoel kun je als maker niet krijgen! 

 Toch moet ik terug komen op iets wat ik eerder in dit artikel gezegd heb. “Kralen is iets voor meisjes” deze uitspraak neem ik terug. Want zoals jullie zien kan het ook heel goed voor jongens, als je maar de juiste kralen er voor gebruikt. Vinden jullie het geen beauty’s.. Euhm… Stoertjes?

Geef een reactie

